Origen i Evolució
BECERRA fou fundat l’any 1918 com un despatx col•lectiu i ha mantingut aquesta condició durant tota la seva dilatada trajectòria.
La seva activitat s’ha centrat sempre en l’assessorament i gestió en dret tributari i mercantil i posteriorment en les relacions laborals i la normativa de la Seguretat Social per una banda i per l’altra en la consultoria econòmica i comptable. Aquestes circumstàncies han estat la causa del successiu naixement de noves societats. Actualment BECERRA es composa de quatre societats amb els objectius següents:
BECERRA ADVOCATS, S.L.P. Dret tributari, mercantil i assessorament legal general. BECERRA LABORAL, S.L. Dret laboral i de la Seguretat Social. BECERRA ASSESSORS ECONOMICS, S.L. Consultoria econòmica i comptable. BECERRA DRET PROCESSAL, S.C.P Dret Processal Civil, Mercantil i Penal.
Els Clients
L’origen íntegrament espanyol dels nostres clients s’ha diversificat completament i avui el ventall geogràfic de la clientela arriba a tots els països d’importància econòmica.
Els nostres clients representen una àmplia gamma de situacions: empreses grans i mitjanes; empreses petites i empresaris individuals; persones físiques propietàries de patrimonis grans i mitjans.
Consultors externs i corresponsals
La dificultat creixent en el tractament dels problemes jurídics i econòmics ha suposat:
a) La creació d’un grup de consultors externs la feina dels quals es concreta tant en l’emissió de dictàmens com en una actuació més directa amb els clients.
En aquest sentit, les diferents matèries són encarregades a aquests professionals, que poden arribar a dirigir els assumptes que se’ls han encomanat, sempre sota la nostra supervisió.
b) Formar part d’una estructura de professionals amb representació en tots els països. Es tracta de la “International Association of Accounting and Auditing” (www.inaa.org).
c) La creació d’una xarxa de despatxos professionals en territori espanyol, coneguda com “Fidelity Lex” (www.fidelitylex.com).
d) La integració en diverses associacions d’àmbit català i espanyol amb objectius relacionats amb l’assessorament tributari, econòmic, comptable i laboral.
Qualitat de Servei
BECERRA és un col•lectiu de professionals que es caracteritza especialment per l’afany que els seus titulars siguin sempre i en tot cas els responsables directes davant dels clients dels assumptes que aquests els encarreguin. Aquest fet suposa que no es donen les actituds de delegació i divisió de competències i facultats, típiques en altres organitzacions empresarials. En cas de delegar-se alguna feina, sempre s’efectua sota la responsabilitat i la supervisió directa del titular, responsable de l’afer que se li ha encomanat.
BECERRA entén que el millor mitjà per oferir un servei excel•lent als seus clients és mantenir una estructura senzilla i àgil.
Els idiomes estrangers utilitzats normalment són l’anglès, el francès i l’italià.
Conclusió
En resum, les característiques fonamentals de la nostra organització es basen en els següents principis d’actuació:
a) Professionalitat i qualitat en el servei.
b) Respecte a les normes deontològiques inherents a la condició de professionals, d’acord amb la normativa aplicable.
c) Simplicitat en el tracte i accés directe del client al professional que dirigeix el seu assumpte.